Mapa Marsa do e4 (z objaśnieniami) + handel + technologie.
Strona 1 z 1
Mapa Marsa do e4 (z objaśnieniami) + handel + technologie.
___
Nazwa; | Kolor; | Handel; | Żywność; | Nauka; | Produkcja; | Monety; | Uwagi; |
Ocean | - | - | - | - | - | Niemożliwe do przebycia. | |
Morze | -8% | 3 | 0 | 0 | 1 | - | |
Brzeg | -1% | 4 | 0 | 0 | 2 | - | |
Zmrożone wybrzeże | -5% | 1 | 0 | 0 | 0 | Nie można zakładać miast na tym terenie. | |
Wybrzeże z wyspami | -2% | 4 | 0 | 3 | 4 | - | |
Delty | -3% | 6 | 2 | 5 | 3 | - | |
Stepy | -2% | 3 | 0 | 2 | 0 | - | |
Urodzajne ziemie | -3% | 10 | 0 | 3 | 3 | - | |
Lasy półtropikalne | -10% | 8 | 5 | 7 | 0 | - | |
Bagna | -12% | 2 | 6 | 3 | 3 | - | |
Złoża; przemysł ciężki | -4% | 0 | 1 | 11 | 4 | - | |
Zasoby; przemysł lekki | -2% | 3 | 0 | 9 | 5 | - | |
Jałowe pustkowia | -3% | 1 | 0 | 0 | 0 | Najczęściej ziemie często zalewane lawą. | |
Wulkany | -25% | 4 | 5 | 0 | 0 | W razie erupcji mogą zniszczyć okoliczne pola. | |
Miasta | -2% | 8 | 25 | 8 | 20 | Mogą być założone za 150 punktów żywności. Każde kolejne miasto jest droższe o 50 punktów żywności; miasto nie może być założone dalej niż 8 pól od najbliższego mu miasta. | |
Tundra | -5% | 0 | 0 | 0 | 1 | Wieczna zmarzlina; nie można tutaj zakładać miast. |
Ostatnio zmieniony przez d'Auxpierre dnia Nie Gru 27, 2015 4:29 am, w całości zmieniany 2 razy
Re: Mapa Marsa do e4 (z objaśnieniami) + handel + technologie.
Handel polega na wymianie danego surowca za określoną cenę. Cena ta zmniejsza się o wyżej wymienioną iloś na każde pole przebyte na danym terenie. Za każdy biom, poza pierwszym, przez jaki przejdzie szlak, cena otrzymuje bonus +10%. Nie dotyczy to biomu "morze".
Proponowany cennik (gracze mogą samodzielnie ustalać ceny); używany przy wymianie towarów gracz-MG
Punkt produkcji- 3 M
Punkt żywności- 2 M
Punkt nauki- 3 M
Proponowany cennik (gracze mogą samodzielnie ustalać ceny); używany przy wymianie towarów gracz-MG
Punkt produkcji- 3 M
Punkt żywności- 2 M
Punkt nauki- 3 M
Ostatnio zmieniony przez d'Auxpierre dnia Pon Gru 28, 2015 5:15 pm, w całości zmieniany 2 razy
Re: Mapa Marsa do e4 (z objaśnieniami) + handel + technologie.
Technologie-
Robotyka poz. 1: +8 pkt do całkowitej siły oddziałów robotów. (150 PN)
poz. 2: +8 pkt do całkowitej siły oddziałów robotów. (250 PN)
poz. 3: +10 pkt do całkowitej siły oddziałów robotów. (500 PN)
Stara wojna poz. 1: +5 pkt do całkowitej siły oddziałów ludzkich. (150 PN)
poz. 2: + 10 pkt do całkowitej siły oddziałów ludzkich. (250 PN)
poz. 3: +8 pkt do całkowitej siły oddziałów ludzkich. (500 PN)
Pojazdy poz. 1: +10 pkt do całkowitej siły pojazdów (200 PN)
poz. 2: +10 pkt do całkowitej siły pojazdów (300 PN)
poz. 3: +10 pkt do całkowitej siły pojazdów (500 PN)
Marynarka poz. 1: +8 pkt do całkowitej siły łodzi (150 PN)
poz. 2: -50% do kosztów produkcji łodzi (500 PN)
poz. 3: +15 pkt do całkowitej siły łodzi (500 PN)
Wojska powietrzne poz. 1: +10 pkt do całkowitej siły samolotów (150 PN)
poz. 2: +5 pkt do siły, +5 pkt ruchu (300 PN)
poz. 3: +5 do siły, -25% kosztów produkcji, +3 pkt ruchu (500 PN)
Dowodzenie poz. 1: Można posiadać w sumie do 20 oddziałów (darmowe; domyślne)
poz. 2: Można posiadać w sumie do 30 oddziałów (200 PN)
poz. 3: Można posiadać do 50 oddziałów (300 PN)
poz. 4: Można posiadać do 100 oddziałów (500 PN)
poz. 5: Można posiadać nieograniczoną ilość oddziałów (1000 PN)
___
Kolonizacja poz. 1: Obniża koszt założenia miasta o 25 pkt (150 PN)
poz. 2: Obniża koszt założenia miasta o 25 pkt (200 PN)
poz. 3: Obniża koszt założenia miasta o 25 pkt (250 PN)
Przetrwanie poz. 1: Podnosi wartość wszystkich współczynników, poza handlem, na terenie tundry o 1 pkt, można zakładać miasta na biomie tundry.(200 PN)
poz. 2: Podnosi wartość wszystkich współczynników, poza handlem, na terenie tundry o 3 pkt (500 PN)
poz. 3: Podnosi wartość wszystkich współczynników, poza handlem, na terenie tundry o 5 pkt (800 PN)
Makler poz. 1: Koszty handlu mniejsze o 50% (200 PN)
Makler poz. 2: Brak kosztów handlu (500 PN)
Finansista poz. 1: Raz na rok można otrzymać od każdego miasta 10 M (100 PN)
poz. 2: Raz na rok można otrzymać od każdego miasta 15 M (300 PN)
poz. 3: Raz na rok można otrzymać od każdego miasta 20 M (500 PN)
Terraformacja poz. 1: Zielone pola przynoszą o 1 pkt żywności więcej (150 PN)
poz. 2: Zielone pola przynoszą o 2 pkt żywności więcej (250 PN)
poz. 3: Zielone pola przynoszą o 3 pkt żywności więcej (400 PN)
Wydobycie poz. 1: Pola przemysłu lekkiego (różowe) przynoszą o 1 pkt produkcji więcej (200 PN)
poz. 2: Pola przemysłu ciężkiego (pomarańczowe) przynoszą o 1 pkt produkcji więcej (300 PN)
poz. 3: Wszystkie pola przynoszą o 1 pkt produkcji więcej (800 PN)
Propaganda poz. 1: Akcje wpływające na zadowolenie i stabilność narodu skuteczniejsze o 50% (150 PN)
poz. 2: Akcje wpływające na zadowolenie i stabilność narodu skuteczniejsze o 100% (300 PN)
Robotyka poz. 1: +8 pkt do całkowitej siły oddziałów robotów. (150 PN)
poz. 2: +8 pkt do całkowitej siły oddziałów robotów. (250 PN)
poz. 3: +10 pkt do całkowitej siły oddziałów robotów. (500 PN)
Stara wojna poz. 1: +5 pkt do całkowitej siły oddziałów ludzkich. (150 PN)
poz. 2: + 10 pkt do całkowitej siły oddziałów ludzkich. (250 PN)
poz. 3: +8 pkt do całkowitej siły oddziałów ludzkich. (500 PN)
Pojazdy poz. 1: +10 pkt do całkowitej siły pojazdów (200 PN)
poz. 2: +10 pkt do całkowitej siły pojazdów (300 PN)
poz. 3: +10 pkt do całkowitej siły pojazdów (500 PN)
Marynarka poz. 1: +8 pkt do całkowitej siły łodzi (150 PN)
poz. 2: -50% do kosztów produkcji łodzi (500 PN)
poz. 3: +15 pkt do całkowitej siły łodzi (500 PN)
Wojska powietrzne poz. 1: +10 pkt do całkowitej siły samolotów (150 PN)
poz. 2: +5 pkt do siły, +5 pkt ruchu (300 PN)
poz. 3: +5 do siły, -25% kosztów produkcji, +3 pkt ruchu (500 PN)
Dowodzenie poz. 1: Można posiadać w sumie do 20 oddziałów (darmowe; domyślne)
poz. 2: Można posiadać w sumie do 30 oddziałów (200 PN)
poz. 3: Można posiadać do 50 oddziałów (300 PN)
poz. 4: Można posiadać do 100 oddziałów (500 PN)
poz. 5: Można posiadać nieograniczoną ilość oddziałów (1000 PN)
___
Kolonizacja poz. 1: Obniża koszt założenia miasta o 25 pkt (150 PN)
poz. 2: Obniża koszt założenia miasta o 25 pkt (200 PN)
poz. 3: Obniża koszt założenia miasta o 25 pkt (250 PN)
Przetrwanie poz. 1: Podnosi wartość wszystkich współczynników, poza handlem, na terenie tundry o 1 pkt, można zakładać miasta na biomie tundry.(200 PN)
poz. 2: Podnosi wartość wszystkich współczynników, poza handlem, na terenie tundry o 3 pkt (500 PN)
poz. 3: Podnosi wartość wszystkich współczynników, poza handlem, na terenie tundry o 5 pkt (800 PN)
Makler poz. 1: Koszty handlu mniejsze o 50% (200 PN)
Makler poz. 2: Brak kosztów handlu (500 PN)
Finansista poz. 1: Raz na rok można otrzymać od każdego miasta 10 M (100 PN)
poz. 2: Raz na rok można otrzymać od każdego miasta 15 M (300 PN)
poz. 3: Raz na rok można otrzymać od każdego miasta 20 M (500 PN)
Terraformacja poz. 1: Zielone pola przynoszą o 1 pkt żywności więcej (150 PN)
poz. 2: Zielone pola przynoszą o 2 pkt żywności więcej (250 PN)
poz. 3: Zielone pola przynoszą o 3 pkt żywności więcej (400 PN)
Wydobycie poz. 1: Pola przemysłu lekkiego (różowe) przynoszą o 1 pkt produkcji więcej (200 PN)
poz. 2: Pola przemysłu ciężkiego (pomarańczowe) przynoszą o 1 pkt produkcji więcej (300 PN)
poz. 3: Wszystkie pola przynoszą o 1 pkt produkcji więcej (800 PN)
Propaganda poz. 1: Akcje wpływające na zadowolenie i stabilność narodu skuteczniejsze o 50% (150 PN)
poz. 2: Akcje wpływające na zadowolenie i stabilność narodu skuteczniejsze o 100% (300 PN)
Ostatnio zmieniony przez d'Auxpierre dnia Sob Gru 26, 2015 9:47 pm, w całości zmieniany 2 razy
Re: Mapa Marsa do e4 (z objaśnieniami) + handel + technologie.
Roboty; oddziały zmechanizowane:
Atak- 24 pkt
Obrona- 18 pkt
Koszt- 50 PP
Ruch- 4 kratki
Piechota; oddziały ludzkie
Atak- 13 pkt
Obrona- 22 pkt
Koszt- 25 PP
Ruch- 2 kratki
Czołgi; oddziały kołowe/gąsienicowe:
Atak- 30 pkt
Obrona- 5 pkt
Koszt- 50 PP
Ruch- 5 kratek
Łodzie; marynarka
Atak- 20 pkt
Obrona- 20 pkt
Koszt- 150 PP
Ruch- 15 kratek
Może walczyć tylko z łodziami
Samoloty; siły powietrzne
Atak- 18 pkt
Obrona- 18 pkt
Koszt- 100 PP
Ruch- 20 kratek
Może walczyć tylko z samolotami lub ostrzeliwać wrogie jednostki. (Ilość punktów ataku= ilość punktów procentowych odebranych wrogowi)
Atak- 24 pkt
Obrona- 18 pkt
Koszt- 50 PP
Ruch- 4 kratki
Piechota; oddziały ludzkie
Atak- 13 pkt
Obrona- 22 pkt
Koszt- 25 PP
Ruch- 2 kratki
Czołgi; oddziały kołowe/gąsienicowe:
Atak- 30 pkt
Obrona- 5 pkt
Koszt- 50 PP
Ruch- 5 kratek
Łodzie; marynarka
Atak- 20 pkt
Obrona- 20 pkt
Koszt- 150 PP
Ruch- 15 kratek
Może walczyć tylko z łodziami
Samoloty; siły powietrzne
Atak- 18 pkt
Obrona- 18 pkt
Koszt- 100 PP
Ruch- 20 kratek
Może walczyć tylko z samolotami lub ostrzeliwać wrogie jednostki. (Ilość punktów ataku= ilość punktów procentowych odebranych wrogowi)
Re: Mapa Marsa do e4 (z objaśnieniami) + handel + technologie.
Jeśli komuś to pomoże- improwizowana podziałka mapy
(W razie chęci konkretnego określenia położenia, np. miejsca wysłania jednostki lub miejsca założenia miasta- bardzo proszę zaznaczyć to miejsce na mapie ;] )
(W razie chęci konkretnego określenia położenia, np. miejsca wysłania jednostki lub miejsca założenia miasta- bardzo proszę zaznaczyć to miejsce na mapie ;] )
Re: Mapa Marsa do e4 (z objaśnieniami) + handel + technologie.
Miasta zagarniają najbliższe pola wokół siebie jako ich teren do eksploatacji. Jeśli chcecie wykupić dodatkowe pole- musicie je wskazać oraz przeznaczyć na ten cel 100 M.
Re: Mapa Marsa do e4 (z objaśnieniami) + handel + technologie.
(Aktualizacja!)
Gracz zobowiązany jest napisać, ile oddziałów stacjonuje w każdym z jego miast. Miasto zostaje zajęte, jeśli nie broni go żadna jednostka. Podbite miasto przez 2 tury stawia opór najeźdźcy, tj. nie daje mu żadnych profitów.
Gracz zobowiązany jest napisać, ile oddziałów stacjonuje w każdym z jego miast. Miasto zostaje zajęte, jeśli nie broni go żadna jednostka. Podbite miasto przez 2 tury stawia opór najeźdźcy, tj. nie daje mu żadnych profitów.
Re: Mapa Marsa do e4 (z objaśnieniami) + handel + technologie.
Od tego momentu wszystkie jednostki poruszają się 2x szybciej.
Strona 1 z 1
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|